2015. augusztus 28., péntek

5.rész

                                             Hello emberek :D
Mint látjátok újra elkezdem a blogot és maradunk a hetente minimum egy résznél . Szóval a továbbiakban jó olvasást és remélem hogy tetszeni fog .

Nevelőnőt keres . Ennél jobb nem is lehetne . Mikor bediktálta a telefonba a címet én azonnal leírtam a kezemre . Majd hazasiettem Pablohoz . Legnagyobb döbbenetemre Jackie , és Diego is ott volt .
- Sziasztok - köszöntem . - Hát ti ?
- Áthívtam őket vacsorára . Remélem nem baj - mosolygott rám Pablo .
- Persze hogy nem az - mosolyogtam én is . - Mindjárt jövök - mondtam és átmentem a hálóba. Elővettem a papírt és leírtam a kezemen található címet . Ekkor belépett a szobába valaki . Mikor felnéztem Diegot láttam magam előtt .
- Öhm .. Szia - vigyorogtam .
- Szia . Mi van a kezeden ? - kérdezte .
- Semmi - vágtam rá és lesütöttem a szemem .
- Ühüm - bólintott . - Mit csinálsz ?
- Na jó elmondom ha megígéred hogy nem szólsz róla Pablonak . - néztem rá kicsit dühösen .
- Nem szólok - mondta .
- Csak egy házszám - vigyorogtam .
- Kié ? - kérdezte .
- Egy is ..... ismerősömé - vágtam rá . - Most pedig menjünk.
- Jó . - bólintott és kimentünk . Együtt sütöttünk egy pizzát majd elfogyasztottuk.
- Angie milyen keveset eszel - jegyezte meg hirtelen Jackie .
- Keveset ? - néztem rá . - Inkább sokat .
- Nem . Én sokkal többet eszek mint te - jelentette ki Jackie .
- Most ne kezdjünk el ezen vitatkozni , jó ? - néztem rá .
- Rendben - bólintott . Este miután Jackiék elmentek átvettem a pizsim és befeküdtem Pablo mellé .
- Pablo - kezdtem .
- Jajj - sóhajtott mivel tudta hogy ost valami olyan jön amit nem biztos hogy hallani akar .
- Nyugi , nincs semmi baj csak- vettem egy mély levegőt . - Szeretnék elvállalni egy új álláslehetőséget .
- Milyen álláslehetőséget ? - kérdezte .
- Nevelőnő lennék .
- És ezt miért mondtad el nekem ? - kérdezte .
- Mert a barátom vagy és tudnod kell róla .
- Angie nagylány vagy . Azt csinálsz amit akarsz nem kell hozzá az engedélyem . - magyarázta .
- Rendben -bólintottam . - Jó éjszakát .
- Neked is . - nyomott egy csókot a számra . Nem tudom miért de úgy éreztem hogy mérges rám .

2 megjegyzés: