2015. május 10., vasárnap

2.rész

Én néztem a szemébe és ő is az enyémbe
- Maga ?- néztem rá még mindig .
- És maga - mosolyodott el halványan . - Egyébként még be sem mutatkoztam - segített fel a földről . - German Castillo .
- Örülök . Angie Carrara .
- Mit csinálsz itt ezzel a férfival ? - rontott ki Pablo az étteremből .
- Elestem és ő elkapott . - mondtam .
- Pablo Rodriguez - nyújtotta a kezét Pablo -Angie vőlegénye .
- German Castillo . Örülök .
- Én kevésbé - mondta Pablo mire én ránéztem . - Hazamentem Angie jössz amikor akarsz - nézett rám gorombán és én úgy éreztem hogy mist tényleg nagyon dühös .
- Örültem a találkozásnak - mosolyogtam Germanra - Pablo várj - rohantam utána a m mindig zuhogó esőben de ő már elhajtott . Én az első taxit leintettem és hazamentem vele . Pablo már az ágyban feküdt egy alsógatyában . Nem mondom hogy nem volt cuki ezért ávettem a pizsomám és odasétáltam az ágy széléhez .
- Szia - köszöntem . - Nagyon mérges vagy ?
- Gyere - mondta és behúzott maga mellé . - Angie tudod hogy bármit megadok neked amit csak kívánsz . Ha kell évekig gyűjtök rá csak azért hogy neked jó legyen de egy valamit nem tudok teljesíteni . Nem tudok nem féltékeny lenni minden férfire aki csak rád néz . Ez nem megy . Tudod amikor Jackie mind a kettőnket elhívott a térre de ő nem jött el és kettesben voltunk . Amikor először megcsókoltalak . Vagy amikor Valentin- napon Úgy is együtt voltunk nagyon féltem . Féltem hogy ha egyszer más miatt elveszítelek nem tudsz majd rám úgy nézni és én sem csinálhatom ezt - mondta majd lágyan megcsókolt - akkor amikor akarom . Féltem hogy te tudsz majd nélkülem élni de én hiába próbálom majd nem fog menni . Próbáltam a mosolyod , a szemeid , a hangod és a nevetésed nélkül élni de nem ment . Amikor az első évben mindig kerültelek az azért volt mert ha velem voltál mindig izgultam és zavarban voltam . Minden nap végén Jackiet kértem meg hogy meséljen rólad . Akkor küldte át ezeket is - mondta és kihúzott a fiókjából egy csomó képet rólam és Jackieről . - Álmomban sem gondoltam hogy egyszer veled egy ágyban fogok aludni , vagy hogy minden reggel felkelés után te leszel az első akit meglátok . Nem tudok nélküled élni . Szükségem van rád ahhoz hogy létezni tudjak . Nélküled nem vagyok senki . Ezért óvlak mindentől ami csak van a világon . Mert nagyon szeretlek és te vagy nekem a legfontosabb . Tudod amikor összeköltöztünk kicsit megnyugodtam de úgy éreztem fontosabb lépést kell tennem . Vettem egy gyűrűt és megkértem a kezed . El sem hiszed hogy mennyire boldog voltam amikor igent mondtál . Nem tudom tudod-e de a világon mindennél jobban szeretlek .
- Pablo én is szeretlek . Te vagy az egyetlen férfi akivel lenni akarok és mindennél jobban szeretlek . - kezdtem bele én is a monológomba - Te vagy az akire mindig számíthatok és tényleg tudom hogy te mindent megtenn értem . Szerintem a mi kapcsolatunk úgy szép ahogy van . A féltékenységeddel az örökös késésemmel , és a veszekedéseinkel együtt . - mondtam de Pablo egy finom csókkal elhalgattatott . Majd egyre szenvedélyesebben csókolt . Én átöleltem és úgy csókolóztunk tovább . Majd együtt töltöttem Pabloval egy újabb felejthetetlen éjszakát . Reggel csak úgy kipattant a szemem . Nem tudom miért de nagyon friss voltam . Át akartam ölelni Pablot de ő nem volt ott . Errre felálltam és kimentem . Pablo nem volt sehol . Ez kezdett nagyon furcsa lenni . Hívtam Jackiet miközben kisétáltam a teraszra .
- Szia - szólt bele . - Mi volt tegnap ?
- Kibékültünk - mondtam - Nem tudod hogy hol van Pablo ?
- Nem . Vagyis lehet - gondolkozott el - Évforduló .
- Milyen évforduló ? - kérdeztem .
- Évfordulótok van - magyarázta .
- Évfordulónk ? - gondolkoztam ekkor beugrott . Évfordulónk van . 3 éve vagyunk együtt Pabloval . - Jackie mit adjak neki ? Nem vettem semmit.
- Ahogy ismerem elég neki ha vele vagy - mondta .
- Igazad van . Na szia .
- Szia - mondta majd letettem a telefont . Beentem amikor valami fenséges illat csapta meg az orromat . Pablo bent állt a konyhában és mosolygott . Én odasétáltam hozzá és megcsókoltam .
- Jó reggelt . Remélem nem baj hogy reggel elmentem de el kellett intéznem valamit . - mondta . Majd a háta mögé nyúlt és egy hatalmas csokor virágot húzott elő . - Boldog évfordulót .
- Úristen Pablo ez gyönyörű .
- Nem . Te szebb vagy - mondta mire csak megcsókoltam .
- Én elfelejtettem az évfordulónkat . - ismertem be .
- Nekem te vagy a legnagyobb ajándék . Nem kell semmi csak hogy velem legyél . - csókolt meg újra - szeretnéd velem tölteni a napod ?
- Studio ? - kérdeztem .
- Beszéltem Antonioval és elengedett minket . 
- Ó . Ügyes vagy - mondtam .- Mit reggelizünk ? - kérdeztem erre Pablo letett elém 3 db palacsintát szivecske alakú mártásban .Fél óra múlva a városban sétálgattunk kézenfogva .
- 3 év eltelt már - mosolygott Pablo .
- Igen . Csak úgy repült az idő .
- Nem tudom de úgy érzem hogy otthon hagyta  valamit . - mondta Pablo . - Mindjárt visszajövök . - mondta és elment . Tíz perc múlva egy ismeretlen szám hívott .
- Angie Carrara ? - szólt bele .
- Igen . Miért ?
- A barátjának Pablonak balesete volt . - mondta az ember .

1 megjegyzés: