2015. május 20., szerda

3.rész

- Mi az hogy balesete volt ? - kérdeztem sietve .
- Most a parkban van . Most jöttek a mentők . - mondta az ember és letette . Én pedig olyan gyorsan amennyire csak tudtam a parkba mentem . De se Pablot se mentőket nem láttam . Ahogy beljebb mentem megláttam Pablot . Semmi baja nem volt . Egy gitárral a kezében állt és mosolyogva nézett .
- Tudod hogy ,megijedtem Pablo ? - kérdeztem azonnal .
- El tudom képzelni - mondta és elkezdett énekelni . Amor en el aire .
- Nagyon jó szám - dicsértem meg .
- Köszi neked írtam- csókolt meg . Mivel Pabloval voltam egész nap nem tudtam másra gondolni csak arra hogy milyen aranyos és hogy mennyire szeretem . Este lefürödtem és bebújtam Pablo mellé az ágyba . Ő átölelt és neztünk egymásra .
- Nagyon szeretlek - mondta hirtelen . 
- Én is nagyon szeretlek - mondtam .
- Tetszik a dal ? 
- Nagyon cuki lett Pablo . - mosolyogtam rá .
- Holnap a suliban mutatok valamit . Jackie kicsit kiborult azért mert elfelejtettük az évfordulónkat ezért vettem neki egy kis ajándekot és szeretnem ha megnéznéd . - mondta . 
- Rendben . Jackienek szerintem tetszeni fog mert te ismered őt a legjobban és tudod mi kell neki . Amúgy ez a dolog Diegoval komoly ? - kérdeztem .
- Szerintem igen . Diego nagyon megbízható ember és Jackie nagyon szereti . Meg tuti együtt lesznek egy ideig . 
- Remélem . Jackie eddigi leghosszabb kapcsolata egy hónapos volt - mosolyogtam magamban . 
- Igen . De Diegoban most egy olyan emberre talált akiben tényleg bízhat . 
- Nagyon jó baratok vagytok igaz ? - kérdeztem . 
- Igen . Furcsa volt hogy eddig nem találkoztunk . 
-Hát te itt laktal meg gondolom más országban . 
- Igen - mondta . Magához húzott és finoman megcsókolt . Azutan elaludtam Pablo karjában . 

2 megjegyzés: