2015. május 26., kedd

4.rész

Reggel lassan felöltöztem és megcsináltam a hajam . Az első találkozásunk óta minden nap Germannal álmodok . Éppen ezen agyaltam amikor meglattam a tükörben Pablo arcát .
- Jó reggelt - mosolygott rám .
- Szia - mondtam és finoman megcsókoltam . - Mi a mai program ?
- Bemegyünk a suliba megtartjuk az órákat , utána pedig azt amit akarunk - mondta .
- Rendben . Van első órád ? - kerdeztem .
- Igen .
- Nekem is . De második nincs . - mosolyodtam el .
- Nekem van - mondta .
- Nem baj . Órák után úgyis lesz időnk . - mondtam . A Studioba a tanáriba mentünk . Pablo benyúlt a szekrényébe és előhúzott egy dobozt .
- Ezt vettem Jackienek . - mondta és kivett belőle egy edzőcipőt amiről üvöltött hogy méregdrága .

                                                           German szemszöge
Reggel megint Angiere gondoltam . Ő is úgy érez mint én vagy nem ? Neki is tetszem az eslő pillanattól mint ő nekem ? A gondolataimat Jade szakította meg .
- Jó reggelt - mosolygott az arcomba .
- Jade szeretnék veled valami fontosról beszélni .
- Mond .
- Szeretném ha elköltöznél innen - mondtam .
- Mi ? Te most kiraksz engem ? - háborodott fel .
- Nem Jade -mondtam és előhúztam egy kulcsot .- Van egy másik házam pár utcányira és szeretném ha odaköltöznél te és az öcséd - magyaraztam . Erre egy kicsit lenyugodott . Egész nap Jade cuccait pakoltuk . Vilu is segített .
- Apa nem akarsz találni egy nevelőnőt ? - kerdezte .
- De kicsim csak igyekszem a legjobbat választani .- mondtam .
Délután átvittük Jade dolgait a lakására . A ház kicsit kisebb volt mint a mienk de nagyon szép .
- Meglatogatlak majd minden nap - mosolygott . Nem értem miért nem érti meg hogy nem szeretem .
- Rendben . - majd lecserélem a zárakat mondtam magamban . - Szia - ültem be az autóba és elhajtottam . Mikor hazaértem beültem az irodába Ramalloval .
- Talált már valakit ? - kérdeztem .
- Nem de dolgozom rajta .
- Rendben de siessen - mondtam . Nem tudom mi lenne velem Ramallo nélkül .
- És találkozott újra azzal a nővel ? - kérdezte bizalmasan .
- Nem nő hanem Angie és igen . Valamelyik nap a karjaimba esett - mondtam .
- Apa van barátnőd ? Megismerhetem ? - rontott be Violetta .
- Nem nincs nyugi - csillapítottam le .
- Apa a Studioban szeretnék tanulni - mondta Vilu mire nekem elállt a lélegzetem .
- Nem lehet . Csak zongoraórák és kész - mondtam .
- Annyira nem értelek - mondta és kirohant .
- Nem sokára jövök Ramallo . - mondtam és kimentem .

                                                  Angie szemszöge
Mikor kimentem levegőzni megláttam a parkban egy alakot aki pont úgy nézett ki mint German . Közelebb mentem és láttam hogy tényleg ő az . Elbújtam az egyik fa mögé és hallgatóztam.
- Igen Ramallo intézze a nevelőnőt - mondta mire én azt hittem felrobbanok annyira örülök .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése